Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Cap al residu zero
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Recomanacions de Bibliomèdia: Jo soc
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Jo soc DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 El Martí, el protagonista d’aquesta història, fa...
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En aquest ar...
Bolonia: ¿racionalización de la educación universitaria o modelo neoliberal?
Este curso, en la mayor parte de las universidades españolas, se están iniciando los nuevos planes de estudio de acuerdo con el plan de...
Implementación de las artes en el currículo escolar: Crecer con Arte
Paula Cueto, Isabel Bueno En el CEIP Manuel Núñez de Arenas queremos «crecer con arte», y así se llama el proyecto transversa...
¿Por qué no olvidaré el instituto?
Aquest projecte de llengua, la lectura pública d’un text escrit titulat Per què no oblidaré l’institut?, té co...