¿Nueva construcción masculina o deconstrucción del género masculino?
Acompanyar en el canvi: el pas de primària a secundària.
Som professionals de l'educació i treballem a la zona de Calvià (Mallorca), en concret a Magalluf i Son Ferrer. L'objectiu d'aquest art...
Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
Recomanacions de BBM.
Construir la historia del barrio desde el aula
Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats i guerres, hi ha unes altres maneres d’aprendre història a l’escola; per...
La formació del futur professorat de Llengua: les pràctiques als centres educatius
Aquest capítol aborda el moment del pràcticum, és a dir, el període d’inserció del professorat novell en un c...
Experiència didàctica: microprojectes a primària
Microprojectes és una experiència educativa amb alumnes de cinquè i sisè de primària a l’àrea de conei...
El espíritu de Marx (Groucho, ¡claro!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...