Familias que nos ayudamos. Supervisión a facilitadoras del grupo
Familias que nos ayudamos. Supervisión a facilitadoras del grupo Los grupos de padres y madres facilitan un espacio de intercambio de inq...
“Si no me creo yo, ¿quién me va a creer?”.
Series televisivas y competencia literaria.
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
El processament sensorial dels infants amb TEA
Els infants amb TEA presenten comportaments disruptius que poden ser deguts a possibles alteracions en el processament sensorial de la in...
Emociones y creatividad en educación física
Emociones y creatividad en educación física Francisco Javier Giles Girela, Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes Universida...
«El professorat ha d’identificar que el model competencial dona solució als seus problemes; és fonamental que vegi sentit a l’esforç»
Relatories diàries
Les relatories són una pràctica d’expressió oral diària que recull els continguts tractats a la sessió anterior de l’assignatura...