“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
Estratègies d’aula per escriure i llegir amb sentit en una clase de cicle mitjà de primària....
L'escriptura i la lectura formen part de la vida de l'aula: l'alumnat dedica una gran part del temps d'estada a l'escola a escriure i a l...
Alumnat en situació d’estrès emocional
L'escola pot promoure la salut mental en la tasca educativa que realitza. El centre docent es presenta com un lloc privilegiat de sociali...
Encuentros
29 Encuentro de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.ª Escuela de Doctorado Congreso virtual, 8 -12 de febrero de 2021 Bajo el le...
On s´amaga el sucre?
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
Los portafolios digitales en la clase de historia
e-portafolio Bases teóricasLos portafolios son productos elaborados por el alumnado (en formato digital o en papel) en los que, mediante...
Recursos metodològics que faciliten la comunicació i l’aprenentatge.
En aquest article, us explicaré com es desenvolupa una jornada a l'aula de Brigitte Onillon, una mestra francesa que reparteix la seva a...
Libros: Selección, formación y práctica de los docentes investigadores. La carrera docente. Es...