Objetos, palabras y contextos
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
La negociación curricular en educación física, ¿utopía o realidad?
La experiencia que presentamos a continuación se ha realizado al comienzo del presente curso 2007-2008, en el Colegio Salesiano San Bern...
La mejora de la competencia lingüística
Los informes internacionales y la enseñanza tradicional
En este mes de diciembre se han dado a conocer dos informes que nos ofrecen nuevos datos sobre nuestro sistema educativo: por un lado, la...
Cacharreando, un proyecto realizado con Makey Makey y Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
10 activitats per aconseguir que la lectura sigui divertida
El desenvolupament de la competència lectora representa un repte per al professorat a l’hora de planificar seqüències did&agr...