El lector feble des de la biblioteca
Quan pensem en el lector feble des de la biblioteca escolar, hauríem de tenir en compte les seves necessitats a l'hora de dissenyar acti...
Repensar la immersió lingüística a Catalunya des d’una perspectiva plurilingüe
Les aules lingüísticament heterogènies són una realitat cada cop més freqüent a Catalunya, la qual cosa fa pales...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
Salut postural
Al llarg d'una jornada laboral, la repetició de moviments i de posicions forçats, així com les llargues estones drets o asseguts són ...
Projecte per a la restauració i millora de la Font d’en Falcó.
Aprofitant els recursos que ofereix l'entorn i les necessitats que presenta un grup d'alumnes, s'elabora un projecte tenint en compte tot...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Cómic
En aquest capítol es descriuen de forma molt detallada diferents models d'activitats per modalitats de text, en aquest cas, concretament,...
Llegir, pensar i aprendre.
en el debat social. Sens dubte, les avaluacions internacionals hi han contribuït i, molt especialment, la constatació que el nostre pa...