RESSENYA: Pedagogías invisibles. El espacio del aula como dicurso
«No hi ha res que sigui intranscendent a l´espai de l´aula» és una de tantes afirmacions aforístiques amb les quals María Acaso (p...
RESSENYA: La dimensión emocional en la educación literaria
Fa una mica més d´una dècada, la Teresa Colomer afirmava que escoltar els lectors quan parlaven sobre els textos que llegien conformar...
WEBS: El còmic
El còmic és un objecte textual que es treballa habitualment a les classes de llengua. Es configura com un text de tipus narratiu que co...
AGENDA
Congrés organitzat per la SEDLL amb l´objectiu de promoure el debat i la difusió de les investigacions, les activitats i les propostes...
CINE Y MATEMÁTICAS: El año pasado en Marienbad
Uno de los escollos que una persona debe superar a la hora de entender y estudiar matemáticas es, sin duda, su lenguaje. Este se caracte...
RESEÑA. Competencias profesionales. Herramientas de evaluación: el portafolios, la rúbrica y l...
Tal como describe el libro que tenemos entre manos, «el concepto de va tomando fuerza en el mundo de la educación», ya que se ha de pr...
RESEÑA: Pedagogías invisibles. El espacio del aula como dicurso
«No hay nada que sea intrascendente en el espacio del aula» es una de tantas afirmaciones aforísticas con las que María Acaso (profes...