Developonig Productive and Receptive Skills in the EFL Classroom
Chapter contents:• The communicative competence framework• Teaching and integrating the skills• Receptive sub-skills
Representaciones de género y sexismo en la literatura infantil y juvenil: una mirada
Durante las tres últimas décadas del pasado siglo, los discursos y las prácticas en el campo de la educación coincidieron en el recon...
La diversidad sociocultural en el aula: una posible respuesta
És molt freqüent emetre o sentir aquesta afirmació: «Tot grup és heterogeni». La compartim, però tenir-la...
Educació científica: “És el temps que has perdut amb la rosa, el que la fa tan important”...
Aprendre ciència té a veure amb fer-la, i la fan persones. Pensar creativament aporta una amplitud d'enfocaments per resoldre problemes...
Sento, per tant escric
Vivim en un món envoltat de sensacions, d’informacions diverses que arriben als nostres sentits i que són llegides i interpretades...
Georges Gusdorf
Fundamentos.
L’argumentació publicitària: les paraules del desig
La comunicació publicitària es caracteritza per la voluntat d'incidir sobre el comportament dels consumidors, tot utilitzant un ventall...