Imaginant el Romanticisme
Per aconseguir un bon aprenentatge dels continguts de literatura castellana a ESO i batxillerat és imprescindible que l’alumnat conegui i...
Aprendre fora l’aula. Visita al mercat municipal.
El CEIP La Farga, de Salt, posa el seu alumnat nouvingut en situacions quotidianes d'interacció comunicativa. A l'article, s'hi explica ...
Recomanacions de Bibliomèdia: L'Amy i la biblioteca secreta
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA L’Amy i la biblioteca secreta GRATZ, A. Barcelona. Takatuka, 2021 L’Amy, la protagonista d’aquest ...
«No sé hacerlo»
Sobre la fiambrera
L’activitat metalingüística durant una tasca de segmentació d’un text en paraules a segon de p...
L'article presenta els resultats d'un estudi que tenia com a objectiu principal observar mostres d'activitat de reflexió sobre la llengu...
El discurs sobre els textos i el coneixement textual.
El coneixement del text implica un procés de diferenciació en el discurs lletrat de l'ensenyant. En aquest article, hi proposem una an...
Maquetas celulares y dinámicas intracentro
La construcción en enseñanzas medias de maquetas, celulares o de cualquier otra índole, constituye un valioso recurso didáctico que p...