Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Programar es hacer un mapa
El naufragi de l’educació globalitzada
LOMCE y neoliberalismo
Estructures d´aprenentatge col·laboratiu entre docents. Oportunitats de desenvolupament profess...
Estructures d’aprenentatge col·laboratiu entre docents. Oportunitats de desenvolupament professional docent en el dia a dia David Duran, ...
Cómo se organiza la participación de alumnos y profesores durante el desarrollo de una lectura ...
El capítol mira d'aclarir com s'organitza la participació d'alumnes i professors durant la lectura col·lectiva dels textos, una a...
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
EN LÍNI@: Què en penses, sobre els horaris escolars?
El debat sobre els horaris i la conciliació laboral i familiar afecta de ple la distribució dels temps acadèmics. Com són els horaris...