El temps compartit amb els infants
El que pretenem amb aquest article és realitzar un petit recorregut entre el que l'alumnat du a terme a l'escola, la manera com reflexio...
«Disfressa’t» o «Disfressa’t com vulguis».
Fa molt de temps que, a l'escola, ens preocupa la manera com podem celebrar les festes populars i, especialment, el Carnestoltes. Pensem ...
Prólogo
En aquest pròleg s'emfatitza particularment que el llibre és un pas més en el camí de formació en l'aprenentatge de...
Las pruebas externas como elemento de mejora
Uso de los indicadores de centro
¿Cómo se analizan los indicadores desde la perspectiva del centro?Los indicadores de resultados deben ser contemplados en términos de ...
Biblioteca de Aula: Pequeña Parka.
Definición y secuenciación de la competencia científica en la LOE
Las competencias como saber hacerEl término competencia irrumpe en el panorama educativo español de mano de la LOE. Tiene su origen en ...
«Por qué no te callas» o avaluar, ensenyar i aprendre. La comunicació oral a l’educació secu...
El lloc central que l'ensenyament i l'avaluació de les competències orals ocupen en el currículum promulgat per la LOE no es correspon...