¿Cómo aprende el alumnado a usar y evaluar pruebas?
Relaciones entre las tres competencias científicasEn este trabajo llamamos competencias científicas a las capacidades requeridas para e...
L’oral formal.
Avaluació de les competències lingüístiques a Catalunya des de la perspectiva del sistema edu...
La quantitat i la diversitat d'avaluacions del sistema educatiu realitzades al llarg dels darrers anys, així com el fet que majoritària...
Encuentros
Es la primera vez que Anne llora y que acepta ser consolada con el contacto de la educadora. La niña expresa desasosiego a través de un...
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...
Pensem més i l’encertarem. Respostes saludables
Pensem més i l’encertarem. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des ...
La magnitud de la tragedia
La magnitud de la tragedia Perspectivas de colapso socioecológico Pablo Alonso López Jorge Riechmann Fernández Departamento de Filosof&...
Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos
Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos El pasado mes de diciembre de 2021, el Consejo de Ministros aprobó la nueva ley de la Form...