Éléments constitutifs du Bloc de contenus 1: Écouter, parler et converser
Al capítol es tracta de manera detallada l’apartat de la comunicació oral, identificant les seves competències fonamentals,...
La dramatització com a recurs didàctic. Educació en valors i animació a la lectura. Jugar a s...
La dramatització és un recurs globalitzador que permet treballar amb els cinc sentits i donar vida a la literatura, vehiculadora de val...
La enseñanza de los usos orales. Recursos
Para la selección de recursos se han tenido en cuenta tres criterios básicos:1. Su adecuación a los aprendizajes planteados en el curr...
Trastorns d’aprenentatge i fracàs escolar
Un dels problemes més habituals amb què es troben els docents i les famílies són els trastorns d'aprenentatge. Infants sense cap afec...
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...
Notícies d’interès
Llegir, escriure i aprendre gramàtica.
En aquest article1 reflexionem al voltant d'una proposta concreta d'ensenyament i aprenentatge de la gramàtica en l'escola primària. En...
Dos experiencias sobre el uso del portafolio
Uno de los objetivos generales que enmarcan las líneas del trabajo pedagógico en el instituto IES Celestí Bellera de Granollers, en la...