El currículum de Llengües: descripció i anàlisi per pensar la programació
El capítol analitza l’actual currículum de Llengua i Literatura de l’educació secundària obligatòria (E...
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...
Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Reseña: ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Ressenya ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Gra...
Juguem al pati
L'escola Vall-llobrega va iniciar la seva tasca educativa al mes de setembre de 2005. Vall-llobrega és un petit poble rural en procés d...
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
Fires d´entitats, una eina de dinamització de l´aprenentatge servei
Fires d’entitats, una eina de dinamització de l’aprenentatge servei Martí Boneta Carrera, Jordi Calvet Solanes L’aprenenta...
Avaluació de centres educatius i regulació escolar