Cómic
En aquest capítol es descriuen de forma molt detallada diferents models d'activitats per modalitats de text, en aquest cas, concretament,...
Llegir, pensar i aprendre.
en el debat social. Sens dubte, les avaluacions internacionals hi han contribuït i, molt especialment, la constatació que el nostre pa...
Biblioteca de Aula: Paremos la invasión. Que el plástico no nos domine
BIBLIOTECA DE AULA Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana...
Cervell, cor… Acció!
Al CEIP Pasico Campillo, de Lorca (Múrcia), hem creat un projecte meravellós, els resultats del qual arriben més enllà de ...
Com hem començat a introduir els principis bàsics de Lóczy.
L'equip d'educadores de l'escola bressol La Lluna, gràcies a les visites realitzades a uns altres centres docents i a una formació cons...
Theodor W. Adorno
Educació o barbàrie..., una altra vegada! L’atac recent a Ucraïna per part de Rússia, amb les implicacions geopolítique...
Viajando a través del viento, sin miedo al huracán
Tots els esforços, totes les bones idees que es tinguin per presentar els llibres valen la pena. Sabem que els infants demanen els que e...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...