Procesar la información requiere integrar ideas e interpretar sus relaciones
Quan establim el tema d’un text o elaborem idees generals que sintetitzen una part del text, integrem les informacions. Per fer-ho, hem d...
L’ensenyament de la composició escrita
Tant l’activitat d’escriure com els productes escrits adopten formes noves i exigeixen maneres diferents d’abordar les relacions com...
Els pintors de quadres: art, projectes i infants. Noves mirades per construir coneixements i comp...
En aquest article, hi presentem una experiència que ens ha possibilitat compartir una mirada sobre la realitat amb els infants, una mane...
¿Afectan los contenidos de educación física en la actitud del alumnado?
¿Afectan los contenidos de educación física en la actitud del alumnado? Antonio Palomino Martín, M.ª Victoria Rodríguez ...
EN LÍNI@: Aprendre per ensenyar
A continuació, us oferim algunes de les opinions i reflexions recollides al fòrum de la nostra web, generades a partir de la lectura de ...
Josep M. Artigal, mestre d’anglès. «Yes, we can!»
L’escola oberta a la ciutat
En aquest article, l'autora ens hi presenta una experiència en què els serveis culturals de la ciutat i l'escola sumen esforços per pr...
La comunitat d’aula, una xarxa que s’autogenera.
Quan parlem de millorar l'escola, sovint es posa la mirada en els continguts i, en el millor dels casos, en la didàctica i en els recurs...