Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
El dret a l'atenció primerenca i la inclusió educativa
El dret a l’atenció primerenca i la inclusió educativa L’entrada en vigor de la LOMLOE –també anomenada llei Cela...
Aprendre ortografia catalana a la xarxa amb autonomia en l’àmbit universitari.
Els materials a la xarxa per a l'aprenentatge autònom de l'ortografia no sembla que hagin representat, malgrat les expectatives que desv...
Estratègies cognitivocooperatives de l’escriptura a l’aula.
El treball cooperatiu a l'aula constitueix avui dia un desafiament tant per a professors com per a alumnes, i més encara en el desenvolu...
Orientacions per identificar les dificultats d´expressar-se oralment
El lideratge educatiu: una oportunitat
Assumir el càrrec de la direcció del centre és una qüestió molt controvertida dins del nostre àmbit profession...
LOMCE i neoliberalisme
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...