Fer cerca d’informació a l’escola
Aquest article és un intent de definir què és la cerca d'informació i donar pautes per treballar-la a l'escola amb l'explicació d'un...
Teorías literarias y enseñanza de la Literatura
Toda teoría resulta esquematizada en exceso al ser divulgada y puesta en aplicación. A pesar de todo sus creadores merecen un reconocim...
Alumnado competente en el futuro tecnológico
¿Quién podía imaginar hace veinte años que los autores de este artículo podrían estar escribiéndolo, simultáneamente, mientras un...
La educación digital en tiempos de pandemia
La educación digital en tiempos de pandemia Jordi Jubany i Vila Las tecnologías sociales están hoy ampliamente presentes en nuestra soc...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Lenguaje computacional: otra forma de comunicarse y conectar aprendizajes
Lenguaje computacional: otra forma de comunicarse y conectar aprendizajes Incorporar un nuevo lenguaje en primaria, en este caso el de la...
Aprendre amb dispositius mòbils: els tablets
Un procés compartit.
Quan, a la nostra escola, hi comença la tasca d'elaborar el Projecte Curricular de Centre (PCC), som conscients que el procés que encet...