L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua Entre la funció metalingüística i la metacognitiva Alice Casta&...
La mort i el dol a l’escola: fent lloc a la vida
En aquest número de Guix tenim interès a fer una instantània de la situació actual destacant aspectes claus i antecedents ...
Silvia Sabatés. Apoyando a los disléxicos y a su entorno
Silvia lleva doce años trabajando codo a codo con Jone Barrutieta en La llave del Don, un centro de ayuda y soporte al aprendizaje, espe...
Concretar els somnis. Respostes saludables
Concretar els somnis. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del p...
Noticias de interés
Los planes de lectura y escritura de centro
La intervención específica en el proceso lector: repercusiones en la expresión escrita
hablar, escuchar, leer, escribirAunque la escritura presenta ciertas exigencias específicas, pues es un proceso en el que se dibujan sig...