Mediación socioeducativa desde una perspectiva intercultural
Cuando contemplamos la pluralidad cultural como un problemaobjeto , diferencia los diferentes. Una "escuela de calidad" que no sea al mis...
La asamblea en educación infantil
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Ressenya: Aprender en equipos de aprendizaje cooperativo. El programa CA/AC
Celebrem la pau amb Ho’oponopono
La pau no és un concepte que haguem d’aprendre o ensenyar, sinó que es manifesta com una forma de ser i de viure. Treballar amb Ho...
El màxim amb el mínim
L’escola pública Pau Casals del Vendrell es preocupa de lligar l’aprenentatge dels nens i nenes amb el món on pertanyen. Des...
Éléments constitutifs du Bloc de contenus 3: Connaissance de la lengue
Al començament del capítol s’identifiquen les competències necessàries per al domini de la llengua francesa, per con...
Roma en la historia del deporte.