Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
La formació interna del professorat del centre en competència digital
La formació en competència digital docent és una de les instruccions més sol·licitades pel professorat en general. ...
Casi todo es música. Una mirada a la interdisciplinariedad desde el área de música
¿Por qué y para qué la interdisciplinariedad?Pedimos a nuestros alumnos y alumnas que relacionen los saberes; sin embargo, todas las s...
Reseña: Understanding and teaching primary geography
Reseña Understanding and teaching primary geography CATLING, S.; WILLY, T. Londres. Sage, 2018 La primera década del siglo XXI conoció ...
Recomanacions de Bibliomèdia: Pilgrims
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Pilgrims https://amanita-design.net/games/pilgrims.html Aventura gràfica amb divertits personatges i histori...
L’aprenentatge competencial de llengües a través de microseqüències didàctiques
L’enfocament competencial de llengües addicionals requereix un treball a l’aula orientat a l’enfocament per tasques. Això...
Recursos per al pensament crític
El desenvolupament del pensament crític implica potenciar habilitats, destreses i actituds que ens permetin fer una lectura del món per ...
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori?
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La palabra Montessori es muy conocida y a cada persona le evoca difer...