Las ideas alternativas de los estudiantes sobre la cinética de las reacciones químicas
Virginia Delgado, Ainoa Marzabal, Jeannette Moreno Pontificia Universidad Católica de Chile En este artículo se proponen diversos criteri...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
La «bona» comunicació, imprescindible per cuidar-nos
Sense teoritzar sobre què significa comunicar-se i apel·lant al sentit comú, és transcendental que siguem conscients que u...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
Los mapas mentales como estrategia de atención a la diversidad
ContextualizaciónLa actividad que describimos se enmarca dentro del desarrollo del Máster en Profesorado de ESO y bachillerato, FP y en...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
Mapa de conflictes (grup tutorial)
El mapa de conflictes és un instrument que pretén recollir d’una manera gràfica el clima relacional d’un grup d&rsquo...
La biblioteca de la escuela, un espacio vivo