LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Material per al professorat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexio...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
¿Es necesaria la religión en la escuela?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
Pepe García Guerrero, mestre responsable d’una biblioteca escolar. “Són les dendrites, no solam...
Segons la Viquipèdia, les dendrites són prolongacions protoplasmàtiques de les neurones, la funció de les quals és,...
La escuela infantil y la universidad, «¡se tocan!»
Un zoológico en mi clase
Tejiendo hilos de placer
Hace cuatro años una alumna de 3.º de la ESO dijo en mi clase de lengua que ella también se masturbaba. No había pasado antes ni ha v...
Ressenya: Projectes per aprendre literatura: Interpretació i creativitat a l´aula
Ressenyes Projectes per aprendre literatura: Interpretació i creativitat a l’aula FONTICH VICENS, X. Bellaterra. Servei de Publicacions d...