Apunts d’avaluació d’un projecte interdisciplinari competencial
En el present article, s'hi mostren apunts i pautes per dissenyar l'avaluació competencial d'un projecte interdisciplinari a partir d'un...
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
Los deberes escolares, una cuestión compleja
En educación hay temas que, como el río Guadiana, desaparecen y vuelven a resurgir. El de los deberes en casa es uno de ellos. En esta ...
Final de curs i emocions sentides
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
Aprendre per ensenyar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...
Teaching Thinking Skills in Foreign Language Learning
Chapter contents:• Thinking skills• Teaching higher-order thinking in the foreign language learning class• How to teach thinking in the...