Amb les famílies: La continuitat del relat en famílies separades
Pensar i dir
Segon curs de primària del CEIP Es Pont, de Palma de Mallorca. Cap als darrers capítols del llibre que llegim hi ha una gran festa i els...
¿Qué hace difícil el cambio?
Aquest capítol pretén identificar els obstacles que podrien entorpir els canvis que podrien reduir les distàncies que separen el ...
L’ensenyament de la lectura en l’educació secundària
El capítol se centra en les necessitats d’aprenentatge i ensenyament de la lectura característiques de l’educació sec...
Projecte intergeneracional a les escoles
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...
Argumentar consiste en evaluar los enunciados en base a pruebas
En aquest primer capítol es mira de donar resposta al concepte d’argumentar, centrant-se específicament en què consisteix i...