Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Carta companys i companyes.
Més enllaços. Bibliografia web de l’educació en patrimoni
El patrimoni té un fort component identitari. De la mateixa manera que els edificis dels museus representen les institucions que els ges...
Procesos cognitivos en la redacción
Els estudis sobre la redacció i la investigació cognitiva dels processos implicats en aquesta activitat han donat lloc a alguns paradigm...
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...
Poesia Dibuixada
Una proposta per interpretar poemes en clau artística i audiovisual Cristina Aliagas Universitat Autònoma de Barcelona Teresa Fèrriz Un...
Hacemos cosas con las palabras
Enrique García Martínez «Cuando dejamos que la vida real entre en el aula, permitimos dar sentido y significado a nuestros aprendizajes...
Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...