Videojuegos: ¿apocalípticos o integrados?
Como todo, tienen sus ventajas e inconvenientes, si no se tiene medida a la hora de utilizarlos. Aunque no soy de las que juega a menudo ...
Publicitat i alfabetització audiovisual
El present article ofereix una proposta didàctica orientada a promoure escenaris en què l’alumnat produeixi textos publicitaris on...
Notícies d’interès
Conocer el medio, conocer el texto expositivo: «un libro de científicos» para el primer ciclo ...
En aquest capítol es presenta una experiència d’escriptura al voltant d’un projecte global sobre el tema de les plantes en e...
Contexto y enseñanza de la competencia científica
La disminución del interés de los alumnos por la ciencia y su aprendizaje es, sin duda, uno de los grandes problemas de la educación c...
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...