¿Crisis? ¿Qué crisis?
Glosario
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Recursos per a la pràctica: Experimentar amb materials.
Les criatures dæeducació infantil tenen una tendència natural a manipular, a explorar, tot observant læentorn i els canvis que sæhi ...
Viatge a Mictlan. La mort en la infància des d’una perspectiva mexica.
Al llarg d'un quadrimestre vam treballar, a primer de primària, un projecte sobre la mort amb dos focus importants: el treball artístic...
Breve historia de la ortografía de la lengua castellana
Cada llengua segueix un procés diferent en el seu desenvolupament i en la seva fixació escrita, i es va adaptant progressivament a les n...