Recursos: Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar
Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Pla de Comunicació Lingüística de l&...
Lectura crítica i equitat de gènere a primària
Lectura crítica i equitat de gènere a primària María Trinidad Gómez Fundació Universitària San Gil (Colòmbia) ...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
Conversant en rotllana: gestió d´impulsos
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
Comença el curs… Continuen els deures
Els deures, tot un maldecap que enfronta l’escola, les famílies i l’alumnat, el professorat partidari i el detractor. Alguna cosa s...
Narració literària i animació seriada, a l’aula
Introduir narracions audiovisuals a l’aula té un atractiu especial, perquè és una manera agradable d’atraure lectors ...
Elena Contra Feu, vetlladora de l´Escola Cervantes (Lleida). Aprendre el que és humà
Té 57 anys i parla de la seva feina com si hagués començat a treballar ahir mateix. Actualment, està ocupada en un project...