Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
«La meva odissea»
«La meva odissea» Una lectura mitològica de l’adolescència Alba Machado Carrasco IES El Temple. La Malahá (Granada) En ...
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Tornar al que és fonamental
Sona el despertador. Et lleves cansat. A la dutxa. Et vesteixes. Prepares l’esmorzar. Despertes la canalla. Molta son. Esmorzar comunitar...
Dones que mouen el món
En aquest projecte d’aprenentatge servei un grup de nois i noies de sisè de primària del CP Virgen del Soto, de Caparroso (Navarra...
El dron a l’escola
Comença a ser habitual tenir un dron a casa, però l’ús que en fem es limita a l’aspecte merament recreatiu. Ara ja &e...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
Ressenya: Els secrets de parlar en públic