Filosofar en la educación infantil
Para los niños, el mundo -y todo lo que hay en él- es algo nuevo, algo que provoca su asombro. La mayor parte de los adultos ve el mund...
Cinco ideas para ayudar a los docentes a construir equipos
Cinco ideas para ayudar a los docentes a construir equipos Joan Arumí Prat Universidad de Vic (Barcelona) A partir de la experiencia de d...
Recomanacions de Bibliomèdia: Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall CAMPOMAR, E.; CARRANZA, A. PONS, C.; BERNAT, E. (il·l.) Tarragona. Ta...
Aprender más allá del interior
Aprender más allá del interior Mar Hurtado Parras Maestra de la escuela El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona) Estamos s...
L'avaluació, una revisió de les formes de pensar i fer
L’avaluació, una revisió de les formes de pensar i fer L’avaluació és un dels temes més debatuts, estudiats i ana...
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín El altar de muertos, en el marco del Proy...
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratchHabitació intel·ligent...
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratch L’EchidnaScratch és un entorn de programació per bl...
Problemes comuns de l’expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Dels 0 als 6 anys els infants que interactuen amb un entorn prou estimulant assoleixen fites lingüístiques tan complexes com la fonologia...