Lideratge per a la cura, un nou paradigma per al benestar col·lectiu
El context i els qui en formen part donen lloc a centres molt diferents. Tanmateix, hi ha variables que fan que un centre mantingui un bo...
Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
Són rumors, són rumors…
L’escola és inclusiva o no és escola. Amb aquesta premissa n’hem d’abordar el disseny. Així mateix, tot el que ...
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
Amparo Tomé, mestra jubilada. Cal trencar motlles
Ha estat mestra tota la vida, tal com ella diu, i ha treballat en moltes etapes, des d’infantil fins a la investigació universitàr...
Let´s Tangram Together!
Respectar el creixement natural dels infants o estimular, motivar, accelerar…
En aquest article d'opinió, Marta Graugés reflexiona sobre la importància de respectar el creixement natural de nens&nb...
Com podem fer un rellotge d’aigua?
Hi ha molts tipus de rellotges. Els uns porten busques i se’n diuen analògics, uns altres donen l’hora amb xifres i reben el nom de...