Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
La reflexió sociolingüística a les aules de primària i secundària
En aquest article es proposen una sèrie d’activitats per fer a les aules de primària i secundària, adreçades a promo...
El benestar com a prioritat: coaching i psicologia positiva a les escoles
El benestar dels estudiants, dels educadors i de tota la comunitat educativa en general hauria de ser una prioritat per a tothom. La comb...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web
Surfejant les incerteses
Mètode per crear monstres matatòpics (o com lluitar contra els “no sé dibuixar” i “dibuixa i a...
Aquest mètode pot servir per als que afirmen que no saben dibuixar, tenen por del full en blanc i no saben per on començar; per als que...
Nenes i nens que es posen les «ulleres ODS»
L’audició musical
En aquest article es presenta una proposta en la qual l’audició es contempla com un procés actiu, ple de significat i vivencial. S...