Benestar a l´escola. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes sabem que hi ha iniciatives que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de v...
Ensenyar a escriure amb sentit.
Ensenyar i aprendre a escriure amb sentit és un dret inalienable de les joves generacions i una obligació o un compromís de les instit...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
Uso de los indicadores de centro
¿Cómo se analizan los indicadores desde la perspectiva del centro?Los indicadores de resultados deben ser contemplados en términos de ...
Las actividades de escritura en las áreas curriculares no lingüísticas
Les investigacions fetes en relació amb l’activitat de l’escriptura han afavorit canvis en la concepció de què &eacut...
La educación digital en tiempos de pandemia
Jordi Jubany i Vila Las tecnologías sociales están hoy ampliamente presentes en nuestra sociedad. Nos brindan nuevas posibilidades en la ...
Escribir textos expositivos en el marco curricular de 4º de ESO
En aquest capítol es presenta un projecte centrat en el treball amb textos de l’àmbit acadèmic a les aules de secundà...
Una práctica de laboratorio sobre corrosión de metales para secundaria