Prácticas discursivas dialógicas colectivas
Prácticas transferibles en secundaria
Prácticas transferibles en secundaria Nos gusta que la revista del mes de julio esté impregnada de un aire de relajación, de satisfacci...
Qüestionar el discurs de l´odi des de l´educació
Qüestionar el discurs de l’odi des de l’educació Alba Quirós Guindal, Noemi Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El...
Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Projecte col·laboratiu d´acció tutorial durant el confinament
Navegar amb el mar enfurismat i remogut és difícil fins i tot per a mariners experimentats. L’Equip d’Orientació Educ...
L’ensenyament de la morfologia des d’una perspectiva sociocultural
Al present article s’hi relata una experiència sobre l’ensenyament de la morfologia a secundària des d’una perspectiva...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
Espais d´aprenentatge oblidats (de vegades)