Cómic: A la sombra de Lucky Luke
Experiencias y construcción del cerebro durante la infancia.
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
Experimentar l´escriptura teatral per mitjà d´una xarxa social
Les xarxes socials són imprescindibles per a la majoria del jovent. Segons la meva experiència, la utilització d’Instagram ...
Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
Ressenya: Com s´aprenen les llengües en secundària
Va de mocs…
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… al que veritablement fem. De fer sense pensar&hell...