LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
L’art com a potenciador de coneixements i d’experiències en persones amb necessitat de suports e...
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diversesmaneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses ...
Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
L’enfonsament del Titànic educatiu
Las expectativas y el rendimiento académico en el aprendizaje del inglés
ContextualizaciónSegún Barca, Peralbo y Porto (2011, p. 343), aprender significa, para un estudiante, llegar a un encuentro de aprendiz...
Leyendo carteles. Una propuesta para el aprendizaje de la lectura y la escritura
En el Colegio Público Jesús ya hace algunos años que trabajamos la lectura y la escritura desde la perspectiva constructivista, siguie...
Lectura de proximidad
Rock Band en el aula de música
nativos digitales , inmigrantes digitales, chat, blogs, chatsComo es bien sabido, los adolescentes ocupan una importante parte de su tiem...