Habitar l’aula des de les intencionalitats i els significats
Plantegem algunes reflexions com a marc teòric de referència per poder interpretar, de manera situada i compartida, algunes actuacions ...
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
En armonía
El model de seqüència didàctica vint anys després: Un model vàlid per ensenyar a aprendre i ...
El model de seqüència didàctica, en la formulació que se'n va fer al començament dels anys noranta, es revela com una proposta vàli...
La comunitat d’aula, una xarxa que s’autogenera.
Quan parlem de millorar l'escola, sovint es posa la mirada en els continguts i, en el millor dels casos, en la didàctica i en els recurs...
Com creus que el cotó va poder canviar el món?
La seqüència didàctica Com creus que el cotó va poder canviar el món? s’inspira en el llibre 10 plantas que cam...
Fidel Revilla, miembro de Acción Educativa. Apostar por la infancia para un futuro mejor
Lleva más de 35 años trabajando en Acción Educativa (Madrid), un proyecto en el que cree firmemente y al que ha dedicado una gran part...
Asesoría: empoderar a los maestros