Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...
Màrqueting educatiu o populisme pedagògic
En aquest article d'opinió, l'autor pretén desemmascarar i denunciar una nova manera d'entrar a l'escola i al mercat per part d&rsq...
Frato
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Infancia pobre, infancia invisible
Durante el último siglo ha habido un esfuerzo para mejorar las condiciones de la infancia y con no pocos éxitos: cuidados de la salud y...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El gust per la lectura a través de la redacció d’un llibre Evidència aplicada Transformar el treball ...
Relat fantàstic i realitat
Aquest article presenta una seqüència didàctica en què es treballa el relat fantàstic a quart d'ESO. S'inscriu en una programació d...
Avaluar és millorar, no classificar