La reflexió sociolingüística a les aules de primària i secundària
En aquest article es proposen una sèrie d’activitats per fer a les aules de primària i secundària, adreçades a promo...
La intertextualidad en el aula de español como lengua extranjera
El carácter intertextual de las manifestaciones artísticasintertextuali-dadApolo y Dafne Cristo de Velázquez , Cuentos de Eva Luna , L...
La redacción eficaz
En aquesta primera part s'ofereixen una sèrie d'orientacions generals per a l'elaboració de textos. Consta de dos grans apartats: el pri...
“Conecta’t però no de qualsevol manera”
Una política educativa basada en evidències
Una inveterada tradició, compartida per tots els governs, és que l'educació se subordina als objectius polítics, no al que funciona. ...
Ser mestra d’escola rural. Estimar la feina
L'escola és a la vora de casa. Tot i els inconvenients que ja sabem que això comporta, per a mi pesen més els avantatges, perquè sobr...
Estratègies matemàtiques per millorar l’atenció i la comprensió.
Fruit de l'observació de la manca d'interès per les matemàtiques i de les dificultats per aprendre'n, es decidí compaginar l'ensenyam...
L’acolliment al professorat: com ho veuen i ho viuen els protagonistes.
L'article presenta el resultat del treball sobre acollida de nous professionals als centres educatius, que ha elaborat GROC. Partint de l...