Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
Una mirada al llenguatge des dels repertoris, els registres i els recursos dels parlants
Una mirada al llenguatge des dels repertoris, els registres i els recursos dels parlants Virginia Zavala Pontifícia Universitat Catòlica ...
Material complementario. Tablas de programación: Tinkerin: de la mano al pensamiento
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación reproducimos las tablas de programación de la propuesta didác...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Adaptación de un texto de J.
Las escuelas de verano, mucho más que formación del profesorado
Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
LLegeix-li el conte. No li expliquis
Al Mikel, sempre li ha agradat llegir. Llegeix el seu llibre electrònic i en paper, llegeix les notícies i els rètols de les conv...