Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Aprenentatge cooperatiu: del repte a la realitat a l’aula
L’aprenentatge cooperatiu és l’eina clau per millorar els aprenentatges dins les aules de l’institut Miquel Biada (Matar&oacu...
Tres protragonistas para lograr que todos lo aprendan todo de la lengua escrita: los alumnos, los...
Avui dia esperem que els alumnes aconsegueixin l'objectiu de comprendre els textos i aprendre d'ells, no sols al final de l'escolaritzaci...
La mirada lenta
La reflexió sobre el temps en la societat actual ens remet a autors d'altres èpoques que ja feien referència a la idea de donar la dur...
L’experiència TIC del CEIP San Walabonso
El CEIP San Walabonso, de Niebla (Huelva), és un collegi públic d'educació infantil i primària d'uns quatre-cents alumnes. Aquesta es...
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
Problemes de context real a les classes de matemàtiques.
En el marc del Grup Educació Matemàtica Crítica treballem, des de l'any 2005, al voltant d'activitats de matemàtiques que promoguin c...
Los textos de empresa
En aquesta primera part s'ofereixen una sèrie d'orientacions generals per a l'elaboració de textos. Consta de dos grans apartats: el pri...