Reviure històries o l’aventura d’iniciar l’escola
Evidència aplicada L’inici d’EI3 és un procés intens a l’escola. En aquest moment, la literatura esdevé una eina...
Recomanacions de Bibliomèdia: Theodosia i les serps del caos
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Theodosia i les serps del caos LAFEVERS, R. L. Barcelona. Bambú, 2022 Una bona novel·la per als grans lect...
La gent canvia?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Noves possibilitats amb la realitat augmentada
Starclass és un projecte integral ludificat realitzat al CEIP Ciudad de Badajoz que persegueix l’objectiu de motivar i millorar la compet...
El mirall de la lectura: antiherois a l´era digital
Al present article s’hi descriu el desenvolupament d’un projecte de lectoescriptura portat a terme amb alumnat de tercer d’ESO, amb ...
Escoltant les veus dels infants a l’escola
Aquest article recull el procés de consulta realitzat a un grup de nens i nenes de cinquè de primària sobre els espais escolars d...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...