La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
Herramientas web 2.0 y enseñanza de la lengua oral
Educación física con «h» de «humor».
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Mirem el barri des de la geometria
Aquesta experiència s'emmarca dins dels tallers que s'organitzen a primària a l'escola La Llacuna del Poblenou. El que exposem és una ...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...