Ensinistrar o educar? Premis i càstigs
En Pau ha d’aprendre a controlar esfínters i el pare i la mare no saben gaire com ho han de fer. Pregunten. Algú els diu que va b&...
El placer de aprender, el valor de la escuela
Investigación en el bachillerato. Una perspectiva comprensiva
Generalmente, cuando pensamos en la investigación y, especialmente, cuando lo hacemos desde su ámbito académico, la observamos como un...
Presentación
Treball per projectes cooperatius
A partir de la inquietud i la motivació per cercar maneres millors de treballar que apropin l'alumnat a un aprenentatge significatiu, a ...
Habitar l’aula des d’una altra concepció de l’espai i del temps
Darrere de qualsevol organització d'aula, hi ha tot un reguitzell de decisions pedagògiques i metodològiques que, unes vegades, són f...
La imaginació té cara i ulls.
L’ensenyament basat en competències, una nova oportunitat.
El desplegament d'un currículum articulat entorn de les competències bàsiques només serà possible si s'hi dedica el temps i els mitj...