EN LÍNE@: ¿Qué piensas de los horarios escolares?
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Amb les famílies: El que la ment necessita per pensar
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
De PISA a PISA: valoraciones de los resultados de 2012
Parlem de l’adverbi. Els conceptes gramaticals dels alumnes de l’ESO.
L'article descriu un treball indagatori sobre les representacions gramaticals dels alumnes de secundària, concretament sobre la categori...