Què fer amb el mòbil?
Avui dia, educar és molt complicat, perquè la canalla és molt diferent de la d’abans i sap molt bé què vol. L...
Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Novedades editoriales
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Enseñanza de la lengua y textos audiovisuales
Cuando abordamos cómo integrar los textos audiovisuales en las aulas de educación secundaria, debemos destacar que es posible que el fu...
Ciutadans del món
L'escola El Puig, d'Esparreguera, es planteja treballar, durant aquest curs 2010-2011, com a tema global la Terra: com a planeta, com a m...
Hem llegit: L’escola al descobert.
Videojuegos: ¿apocalípticos o integrados?
Como todo, tienen sus ventajas e inconvenientes, si no se tiene medida a la hora de utilizarlos. Aunque no soy de las que juega a menudo ...