Rastrejant per la Xarxa: Utopedia #8
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Miradas. Libros. Biblioteca de aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat)
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat) Ana Murcia Asensio Directora EOE de Grau (Astúries) anama@educastur.org En aquest moment...
Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...
Els valors prohibits en els nois: la bondat, la tendresa i l´empatia