Una experiència de comerç just al centre
En aquest article, hi presentem una unitat de treball sobre comerç just que es va realitzar entre tot l’equip docent de la nostra escola,...
La LOMCE ni toca ni pinta. Las ausencias de la ley
¿Excavar un yacimiento arqueológico simulado con niños de 3 a 5 años?
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El topo que quería saber quién se había hecho aquello en su cabeza HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il.) Barcelona. Beascoa, 2007 El topo i...
Tecnologies i projectes més enllà de l´aula
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
Una radionovel·la a l’aula d’acollida: Proposta d’ensenyament-aprenentatge a L2
En aquest article, hi presento una seqüència didàctica realitzada en una aula d'acollida de primària i centrada en l'expressió oral ...
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche La importancia de la palabra oral y escrita adecuada Mencionar el nombre de Nietzsche siempre genera cierta incomodid...