Diez años del programa FEAC
“Ahí me siento agrupado.” Cinco claves inclusivas de la experiencia de un músico con síndrome ...
En el siguiente artículo se exponen algunas de las claves que han llevado a mi hermano, Rafael Calderón Almendros, a ser la primera per...
Creatividad y cooperación: un caso práctico de aprendizaje basado en problemas aplicado al dise...
La experiencia que se narra a continuación se desarrolló durante el segundo trimestre del curso 2006-2007 en las aulas de tercero de ES...
Poesia Dibuixada
Una proposta per interpretar poemes en clau artística i audiovisual Cristina Aliagas Universitat Autònoma de Barcelona Teresa Fèrriz Un...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Els moviments de renovac...
Algunes certeses per a un curs incert
La situació que hem viscut durant aquests darrers mesos ha trasbalsat l’escola i el sistema educatiu. La crisi té un calat profund...